ظاهر جذاب و بی‌دغدغه مردانه با مدل موی آشفته

بعضی از مدل‌ موهایی که بین مردان پرطرفدارند، پایه خوبی برای در آوردن سبک آشفته‌اند

 آستین باتلر،  بازیگر سینما، در فرش قرمز نمایش فیلم «تلماسه ۲» در لندن‌ــ REUTERS

سبک کلاسیک مردانه با موهای مرتب در دو قرن گذشته همواره بی‌آنکه تاریخ مصرفش تمام شود، جایگاهش حفظ کرده است اما در مقابل این ظاهر جیمز باندی، مردانی هم هستند که مدل موی آشفته را ترجیح می‌دهند.

موی آشفته بدون شک می‌توانند زیبا به نظر برسند اما دستیابی به آن به‌ راحتی دست بردن در موها و به هم ریختن عمدی آن‌ها نیست و برای داشتن مدل مویی شبیه تیموتی شالومی، باید مواردی از جمله نحوه نگهداری از مو و مراجعه به سلمانی را هم در نظر بگیرید.

این مدل مو می‌تواند به شخص حال‌وهوایی آرام و بی‌دغدغه‌ دهد که به نظر بسیاری جذاب است. به ویژه اینکه بدون در نظر گرفتن بلندی و کوتاهی مو هم می‌توان آن را روی هر قد و بافت مو (لخت یا مجعد) اجرا کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چرا موی من همیشه نامرتب است؟

اول‌ از همه سراغ موهای پریشان معمولی برویم. کمبود رطوبت عامل شماره یک نامرتب و شلخته بودن موی شما است. موهای خشک بیشتر در برابر موخوره و وز شدن آسیب‌پذیرند و این باعث می‌شود که نامرتب به نظر برسند. داشتن موی سالم اولین قدم برای رسیدن به یک مدل موی ایده‌آل است. پس در قدم اول، رسیدگی به موهایتان را جدی بگیرید.

پسرها چگونه موهای نرم و پف‌دار دارند؟

موی نرم و پف‌دار با حالت دادن به موها به صورتی که حجیم و کمی نامرتب و آشفته به نظر برسند، به دست می‌آید. این مدل باعث می‌شود مو سالم، نرم و سبک دیده شوند. خشک‌ کردن مو با سشوار به رسیدن به حجم موردانتظار کمک می‌کند اما مراقب باشید که خشک‌ کردن مو با حرارت بالا به یک عادت روزانه که یکی از عوامل خشکی و آسیب‌پذیری مو است، تبدیل نشود.

چه نوع مویی را می‌شود آشفت؟

بعضی مدل موهایی که بین مردان پرطرفدارند، پایه خوبی برای در آوردن سبک آشفته به شمار می‌روند؛ مثل پامپادور کلاسیک که یک مدل موی همه‌کاره است و در آن موهای بغل و پشت سر کوتاه و موهای بالا بلندتر و حجیم‌تر نگه داشته می‌شوند و گرچه نام این مدل از معشوقه لویی پانزدهم گرفته شده، یک مدل محبوب موی مردانه است که هرگز از مد نمی‌افتد.

اگر می‌خواهید مدل مویتان را تغییر دهید و مدل موی آشفته را پسندیده‌اید، با سلمانی خود مشورت کنید تا با توجه به بافت، اندازه و انتظار شما از ظاهرتان یکی از مدل‌های پایه را به شما معرفی کند. لوازم جانبی مانند کرم مو و حالت‌دهنده‌هایی هم وجود دارد که پف و موج مو را تا ساعت‌ها به همان شکل موردنظر شما نگه می‌دارند.

توصیه ما این است که اگر سحرخیز نیستید یا برای مرتب کردن روزانه موهایتان وقت کافی ندارید، برای شروع سراغ مدلی بروید که آماده‌سازی آن به زمان و مهارت کمتری نیاز دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی